Гофра глушителя — одна з головних складників вихлопної системи, що слугує як еластична комбінація між глушником і мотором автомобіля.
Гофру на глушник також можна назвати запобіжником, що захищає вихлопну систему і, безпосередньо, глушник. Зазвичай гофра встановлюється в приймальній трубі або в іншій зоні, у якій властиве виникнення підвищеної вібрації. У завдання гофри на глушник входить:
-
Приглушення коливань, що виходять від двигуна до глушника, що сприяють передчасному його руйнуванню;
-
Компенсація вібрації в момент старту автомобіля;
-
Бути еластичним з'єднувальним елементом у вихлопній системі.
За зовнішніми показниками гофри на глушник, можна сказати, ідентичні один одному, за винятком діаметра. Однак насправді вони діляться на кілька різновидів:
-
Двошарові;
-
Тришарові;
-
З подвійним посиленим обплетенням;
-
З потрійним посиленим обплетенням.
Довговічність і якість виконань функцій гофри залежить саме від вищезазначених показників. Кожен із розглянутих різновидів має своє призначення. Наприклад, гофра з подвійним обплетенням — для бензинових двигунів, а з потрійною — для бензинових і дизельних. Цілісність текстури гофри впливає на здатність недопущення проникнення відпрацьованих газів у салон машини в період їзди.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | SHIKOO |
Країна виробник | Південна Корея |
Діаметр | 45 мм |
Довжина | 230 мм |
Марка | Daewoo |
Модель | Espero |
- Ціна: 305,72 ₴